2011. július 28., csütörtök

Egy kis tollas varázs :)

Szia!

Következő sminkemet ez a fránya hideg ihlette. Sajnos így július vége felé elég borongós az idő, úgyhogy az én "kedvem" is beborult. :) Az alap szín ebben a sminkben a lila. Ennek különböző árnyalatait használtam, és törtem meg egy kis fehérrel, illetve ezüsttel. Nagyon remélem, hogy elnyeri a tetszésedet! :) 1 hónap múlva lesz szerencsém együtt dolgozni egy modellel, aki ugyan ilyen szeretne a fotózására, csak zöld színben. Majd arról is készítek szerintem 1-2 héten belül egy "mintát" :)

Kezdésnek itt is hidratáltam a bőröm, átdörzsöltem bőrradírral. Ez után felvittem az arcomra egy ecset segítségével az alapozót ügyelve arra, hogy a nyakamra is kerüljön belőle. Itt mos kihagytam azt a lépést, hogy a szemöldököm igazítom ceruzával, ugyan is a szemöldökömre került a toll! :) Méghozzá műszempilla ragasztó segítségével! A tollas méretre vágtam, az egyik oldalát egy csíkba bekentem a ragasztóval, majd felhelyeztem a szemöldökömre. Ez után a lila szemhéjpúderek segítségével színt adtam a szemhéjamnak. Miután ezzel is készen lettem, fekete szemceruza segítségével alul is és fölül is kihúztam a szemem, majd 2 réteg szempillaspirált felkentem a szempilláimra.
A számra egy bőrszínnel megegyező rúzst raktam, és elvétve, elszórva helyenként swarovski követ raktam. ( ezt is a műszempilla ragasztó segítségével )
Ez a smink eléggé durva, úgyhogy fotózásokra, divatbemutatókra ajánlom csak!









Hogy tetszik? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése