2011. július 24., vasárnap

Kék smink, egy kis zölddel, lilával


Szia!

Ebben a bejegyzésben egy kékes sminkről lesz szó.
Modellemnek előkészítettem a bőrét, hidratáltam, majd a bőre színével megegyező alapozót ecset segítségével felvittem az arcára. A homlokra, az állára, és az orrnyergére 2 árnyalattal világosabb alapozót kentem, hogy ez kicsinyítse az arcát.
Ez után a szemöldökcsontra fehér színt vittem fel, ezt egészen a szemzugig folytattam. utána egy zöldes árnyalattal összesatíroztam, majd egy élénk, csillámos kék színt használtam.
Ezeknek az éleit egy fültisztító segítségével összesatíroztam, hogy az élek ne legyenek túlságosan erősek. A kék szemhéjpúdert az alsó szempillák tövéhez is felvittem.
Ez után tus segítségével a felső szempillák tövéhez vonalat húztam, és miután megszáradt, a vonal fölé egy leheletnyi lila port "ütögettem" a szemhéjára.
A szempilla végéhez 3-3 szál tincses műszempillát ragasztottam, majd ezekre 2 réteg fekete színű szempillaspirált vittem fel.
Miután ezzel végeztem, az ajkaira egy áttetsző szájfényt kentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése