2011. július 22., péntek

Claire's

Szia!

Biztosan hallottál már a Claire's üzletről. Sok különleges ékszerek, sminkek, táskák, kiegészítők.. Én személy szerint, akárhányszor betérek oda, minimum 1 órát nézelődök, és csak utána kezdek el válogatni, hogy mit is vegyek magamnak. Most legutóbb a nővérem születésnapján mentünk be, ő akkor volt ott először, mondanom sem kell, vissza kellett mennünk 5x (!) :D
Nagy válogatás után, beszereztem magamnak egy rózsaszín kövekkel kirakott kis szív alakú tükröt szemöldökszedővel, egy ajakbalzsamot, egy parfümöt, és egy krémet.
Mostani cikkemben az ajakbalzsamról, a parfümről, és a krémről lesz szó. Mivel nő vagyok, imádom a cuki, cukorkás kis dolgokat. Hát ez a 3 töményen az! :) Már a csomagolásukon is látszik.

Kezdem az ajakbalzsammal:


Mint a képen is láthatod, ez egy picike, fagyis dobozhoz hasonlító tégelyben van. És igen, jól látod, csokis keksz illatú! :)) Én, amikor láttam, úgy voltam vele, hogy á, biztos ez csak valami jó reklám fogás, nem lehet csokis keksz illatú. Meg is kértem az eladót, hogy adjon egy tesztert, mert megszeretném szagolni. Mikor kinyitotta a dobozt, már akkor megcsapott a csokis keksz illat, és csak ámultam, és bámultam. Van több féle ízesítésű, és az ára sem vészes, 690 Ft.


A másik, amiért oda vagyok teljesen, az a parfüm. Pici kis üvegcse, lila kupakkal, rózsaszín szívvel a közepén. 
És hogy milyen az illata? :) CUKORKA! :)) Leginkább a Sugar parfümhöz tudom hasonlítani. Azt hiszem 1500 Ft körül volt. Ami nagyon jó benne, hogy milyen markáns, erőteljes illata van, elég belőle csak egy pici, úgyhogy sokáig ki fog tartani szerintem :) Meg nekem amúgy is több parfümöm van, szeretem őket váltogatni.
A másik, ami nagyon tetszik benne, hogy ahhoz képest, hogy ilyen olcsó, reggel befújom magam vele, és még este is érzem magamon! Szóval érdemes kipróbálni szerintem! :)


És végül a krém.
Gondolom nem lepődsz meg, ha azt mondom, hogy ennek az illata a vattacukor, rágógumi keverékéhez hasonlít! Egyik ismerősöm viccelődött is velem, hogy tiszta édesség gyáros lettem :D Nagyon tetszett a csomagolása, erről is már messziről üvölt, hogy csajos, nőcis termék. Kézre és testre is felkenhető. Erről is csak jót tudok írni, hiszen egy picit felkentem a karomra reggel, és még késő d.u is éreztem magamon, és mindenki dicsérte, illetve érdeklődött, hogy milyen krém van rajtam! :) A bőröm iszonyatosan puha, selymes lett utána. Az árára pontosan már nem emlékszem, de 1000 Ft körül lehetett.



Ti próbáltátok már valamelyik itt felsorolt Claire's terméket? Ha nem, milyen más cukiságot szereztetek már be onnan? :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Például a Westendben megtalálható ez az üzlet, vagy a budaörsi Auchan-ban. :)

    VálaszTörlés
  2. Arénában és a Camponában is van ilyen üzlet amúgy én is függő vagyok:)

    dyculin.blogspot.com

    VálaszTörlés