2011. július 23., szombat

Rainbow makeup

Szia!
Ma egy általam készített sminket fogok bemutatni. A szivárvány fantázia nevet kapta, hiszen majdnem a szivárvány összes színébe pompázik, egy két bővítéssel! :) Mikor előkészítettem az arcom a sminkeléshez, felvittem a bőrömre egy kis alapozót, ezt tartósítottam porpúderrel. Ez után a lépés után a szememet besatíroztam különböző színű szemceruzákkal, attól függően, hogy hova szerettem volna felvinni a szemhéjport, illetve milyen színűt. Rövidebben: a belső szemzugba zöld szemceruzát használtam, arra zöld színű szemhéjport, a sárgáshoz fehéret, a pinkhez rózsaszínest, a lilához kékeset, a feketéhez értelem szerűen feketét. Miután besatíroztam a szemhéjam a szemceruzákkal, és felvittek rájuk a port, egy fültisztító segítségével összedolgoztam a színeket, hogy szép legyen az átmenet. Ez után alul és felül is kihúztam a szemem fekete kontúrceruzával, felvittem 2 rétegben a fekete szempillaspirált, majd az ajkaimra egy halvány rózsaszín szájfényt kentem.
Fixáltam a sminkem.
Így elnézve a képet, szerintem nyugodtan kipróbálhatod kék színű szempillaspirállal is, sőt, rakhatsz fel egy nagyon dús, hosszú műszempillát is.
Leginkább bulira ajánlom ezt a sminket, mert eléggé élénk, mondhatni "ütős', de aki bevállalós, az nyugodtan készítse el hétköznapra is! :)


Ha bármilyen kérésed van, hogy milyen sminket készítsek el, írj bátran, és teljesítem a kívánságod!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése