2011. július 21., csütörtök

L.A. Makeup alapozó és púder

Szia!

Ha követed a blogomat, tudhatod, hogy alapozó mániás vagyok. Mielőtt elindultam a Szépségversenyre, hogy a modellemnek elkészítsem a sminket, bementem a Westendben lévő L.A Makeup üzletbe, hogy vásároljak pár terméket. Bevallom őszintén, kicsit féltem ettől az alapozótól, hiszen nagyon olcsó. Pontosan az árára nem emlékszem, de körülbelül 2000 - 2500 Ft-os áron beszerezhető. Szerencsémre, most egy nagyon kedves eladó volt az üzletben, akivel össze is barátkoztam, és készségesen segített kiválasztani a bőröm színéhez megegyező alapozót. Mivel 5000 Ft felett vásároltam, ki is sminkelt.  

Megkértem, hogy tegyük fel nekem az ott vásárolt alapozót. Hát, egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem ezt a terméket! Nagyon jó fedőképességgel rendelkezik, nem éreztem úgy, mintha a bőröm nem kapna levegőt. Egyáltalán nem tudok róla rosszat elmondani.

Pár szót a kiszerelésről: Egy kisebb üvegcsében van, pumpálós fejjel ellátva. Könnyen zárható és nyitható. Mondjuk attól kicsit félek, hogy a kupak eltörik, hiszen műanyagból van. De azért remélem nem fog :)




És ha már témánál vagyunk, ide veszem, a hozzá vett púdert is. Gondoltam, ha vettem egy alapozót, választok hozzá egy púdert is. Ebben szintén kikértem az eladó véleményét, és gyors válogatás után, megtaláltuk a hozzám legjobban megfelelőt. Az ott elkészített sminkem alapja közé tartozott a púder felrakása is, ami szintén nem okozott csalódást. 3090 Ft-os áron szerintem teljesen megfizethető. 

Nagyon tetszik a kiszerelése. Egy kör alakú dobozkát képzelj el, amit ha felnyitsz, ott a púder rögtön, ha pedig azt felhajtod, egy nagyító tükröt találsz alatta egy púderes szivaccsal :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése