2011. augusztus 5., péntek

Tündér[kék] :)

Tündérkék :)



Szia! A mai bejegyzésem szintén egy általam elkészített sminkről fog szólni. Mostanában nagyon rákattantam a kékre, lilára, úgyhogy ez a smink is ezekben a színekben fog pompázni.
Most csak egy nagyon kevés alapozót tettem az arcomra, hiszen elég meleg volt ismét. Ezt fixáltam porpúderrel. Az arcom keretezését a szemöldököm igazításával, korrigálásával kezdtem. Szemöldök kefével átkeféltem, majd egy kevés szemöldökpor segítségével ívet adtam neki.
Ez után a szemzugba (sajnos innen fehérnek látszik), egy ezüstös színt vittem fel ecset segítségével. Ez után egy halvány lilát összedolgoztam vele, aminek a végét átsatíroztam egy erősebb lila színnel. Ezeken a színeken helyenként átmentem kékes zöldes szemhéjporral, amivel "lezártam" a sminknek a végét. Az éleket satírozó ecsettel lágyítottam, hogy szép legyen az átmenet. Tussal csak a szemem felét húztam ki alul is, fölül is. 1 réteg fekete szempillaspirállal festettem ki végül a szempillám.
A száma egy halvány rózsaszín ajakápolót kentem. Arcpirosítónak szintén az ajakápolóval megegyező színű halvány rózsaszínt választottam. :)
Remek smink ez egy nyári késő délutáni sétához például egy elegánsabb ruhához.
Bátran próbáld ki te is!

Ha bármilyen kérdésed van, várom szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése