2011. május 31., kedd

Purple dream, avagy lila álom

Szia! :)

Ma egy sminket szeretnék bemutatni, amit én készítettem el. Nagyon nem szoktam lila színt használni a sminkemhez, de ma úgy döntöttem, hogy ettől eltekintek, és a sminkem a liláról fog szólni. :)
Kezdem az alapoknál: megtisztítottam az arcom, hidratáltam a bőröm, és feltettem az alapozót. Az alapozót árnyékolási technikával vittem fel. A homlokomra, az orrnyergemre és az államra egy világos alapozó került, majd az arcsom többi részére 2-3 árnyalattal sötétebb. Alapozó ecsettel vittem fel, szerintem ezzel lehet a legszebben dolgozni. Ügyeltem, hogy az élek, a kontúrok jól ellegyenek dolgozva, ne látszódjon a színátmenet, de a kívánt hatást megtartsam. ( arc keskenyítése, hosszítása ).
Ez után barnás aranyos színű bronzosított vittem fel az arccsontomra, felfelé haladva a halántékom irányába. A szemöldökömet ceruzával igazítottam, majd fixáltam. Ez után jött a lényeg :) A belső szemzugba, és a szemhéjam felső részére fehér színt vittem fel. Kifelé haladva a szemzugomtól csillámos rózsaszínű szemhéjport raktam, majd ez után egy halvány lilát. Ezeket jól összedolgoztam fültisztító segítségével. Mikor ezzel végeztem, a halvány lila szín után egy erősebb, erőteljesebb lilát vittem fel a szememre, amit rögtön összesatíroztam a többi színnel. Mikor ezzel is végeztem egy leheletnyi feketét vittem fel a szememre, hogy drámaibb legyen a tekintet. Ami plusz hozzá raktam, (de ez elhanyagolható), hogy az erőteljes lila részre lila színű nagyobb szemű csillámpor került. Ezt ajánlatos elkerülni, ha egy hétköznapi viseletként készítjük a sminket, de ha bulizni indulunk, nyugodtan használhatjuk :)
A szempilla tövéhez közel kihúztam tussal a szemem. Alul szintén kihúztam a szemem fekete szemceruzával, de csak félig ( a közel ülő szemem miatt ), majd a szemem felétől a belső szemzugom felé haladva fehér szemceruzával egy vonalat húztam. Végezetül spirállal kifestettem a szempillám, amit 2 rétegben vittem fel.
Mivel nem egy natúr sminkről van szó, elég hangsúlyos a szem, ezért a számra egy halvány, rózsaszínes púderes színű rúzst raktam.








Remélem tetszik nektek! :) Ha bármi kérdésetek van, forduljatok hozzám bizalommal!

Puszi nektek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése