2011. május 30., hétfő

Mac Studio Sculpt SPF15 Alapozó

Termék neve: Studio Sculpt SPF 15 alapozó
Termék ára: 7300 Ft

Egyik kedvenc sminkmárkám közé tartozik a MAC. Igaz, hogy a viszonylag drágább árkategóriák közé tartozik, de kimagaslóan nő minőséget kapunk cserébe. Biztos említettem már, hogy alapozó mániás vagyok. Szerencsémre nem tartozok azok közé az emberek közé, akikn
ek pattanásos bőrük van, az enyém mondhatni teljesen "tiszta", nincs vele semmi gondom. Mégis alapozó megszállott vagyok, így ha látok egy jobb minőségű alapozót, rögtön megveszem. Most legutoljára a Mac Studio Sculpt SPF15 Alapozóra esett a választásom. Hozzám teszem: cseppet sem bántam meg! :) Tökéletes fedést biztosít, és nagyon tartós, mondhatni táplálja a bőrt :)

Studio Sculpt SPF 15 alapozó



Nagyon tetszett a kiszerelésben az, hogy ilyen hosszúkás a flakon, és valamiért olyan jó tapintása van.. :) Nem tudom elmagyarázni, hogy milyen, de nekem nagyon bejött :) A másik, ami a javára beszél, hogy nagyon minimális kell belőle, és teljesen lefedi az arcot, főleg, ha alapozó ecsettel viszed fel az alapozót.

Ti milyen alapozót használtok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése