2011. május 18., szerda

L.A. Makeup 5 Color Metallic szemhéjpúder paletta

Termék neve: L.A. Makeup 5 Color Metallic Szemhéjpúder Paletta
Termék színe: Ammunition
Termék ára: 1190 Ft

Termék neve: Csillámos Szemhéjpúder
Termék színe: Black Pearl
Termék ára: 1390 Ft




Szia! :)

Azt ígértem, hogy a következő bejegyzésem, egy füstös sminkről fog szólni. Mikor egy fotózásomon Fábian Éva sminkelt ki, egy füstös szemet készített, amely elvarázsolt magával, úgyhogy gondoltam, kapva kapok az alkalmon, betérek egy Westend City Centerben lévő L.A. Makeup üzletbe, és meglepem magam egy L.A. Makeup 5 Color Metallic szemhéjpúder palettával, amely egy füstös szem tökéletes alapja és amolyan hab a tortán kelléke. Ha már ott voltam, körbe néztem, és észre vettem, egy úgynevezett Csillámos szemhéjpúdert, amelyből egy Black Pearl nevezetű színt ki is választottam. Mindkét termékről töltök fel képet, hogy lásd mekkora, illetve milyen kiszerelésről van szó.
5 színű szemhéjpúder /Ammunition /


Csillámos szemhéjpúder / Black Pearl /
Bal oldal: alapozó nélkül      Jobb oldal: alapozóval


Az 5-ös szemhéjpúderről már írtam bővebb véleményt az előző bejegyzésemben, úgyhogy most a csillámos szemhéjpúdert fejteném ki bővebben. A kiszerelés számomra szintén nagyon kedvező, hiszen rengeteg sminkem van, és ha valahova megyek, nem szeretem több neszesszerrel cipekedni. Lecsavarható teteje van, amelyet ha leveszünk, láthatjuk, hogy egy kis ecset van beleállítva a tégelybe, ami szintén megkönnyíti a felvitelt, hiszen nem kell tisztítani minden felvitel után, ha egy másik színt akarunk felvinni a szemünkre :) Ha kihúzzuk az ecsetet, pont annyi csillámos "por" kerül az ecset végére, amennyire szükségünk van. Ez is nagyon kedvező, hiszen nem megy pazarlásban csomó szemfesték.
Hozzá kell tennem, nagyon nagy választék van, szebbnél szebb színek, ott álltam hosszú perceken keresztül, hogy melyiket válasszam, de mivel füstös szemet szerettem volna mindenképp elkészíteni, erre esett a választásom. Nagyon kedvező ára van: 1390 Ft, amihez képest a minőség egyszerűen fenomenális.
Rövid ennyit erről a termékről, most nézzük a sminket. :)





Mint láthatod, a szemhéjam felső részére az 5-ös palettából a fehér színt tettem. Ez került a szemzugba is, amit szintén keretezés szerűen levittem a szemem alsó részébe. Ez után összedolgozva felvittem a paletta 3. színét, majd a 2.-at, a halvány szürkét, majd jött a 4., 5. szín. Ezt az alsó szempillák tövénél is elvégeztem, szintén a szemem feléig húztam ki tussal a szemem, majd 3 réteg szempillaspirált tettem a szempillámra. Hogy még erőteljesebb legyen a fekete szín, rávittem a csillámos szemhéjpúdert a fekete színre, majd az egészet fültisztító pálcika segítségével összedolgoztam, és "formáltam".
Ehhez a sminkhez egy natúr, kicsit rózsaszínes, alapozó színű rúzst használtam, és egy lehelet vékony bronzosítót :)

Remélem tetszett!

Hendzs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése