2011. május 23., hétfő

L.A. Girl Szemceruza

Termék neve: L.A. Makeup Szemceruza
Termék színe: Black
Termék ára: 990 Ft


Szia!

Ma a L.A Girl szemceruzát fogom bemutatni neked. Bele is vágok a közepébe. Már 3 éves korom óta sportolok, és mióta elkezdtem sminkelni magam, azóta mindig az volt a célom, hogy olyan sminktermékeket találjak, ami egész nap fenn marad, nem pereg le a szememről, nem könnyezem ki, avagy le, kibír egy jó pár órás iskolát, és egy, vagy két edzést. Általában mindig erősen sminkeltem magam, volt valami szín a szememen, de volt olyan alkalom, amikor csak szemceruza, spirál, alapozó, bronzosító és szájfény volt a napi sminkkreációm. Ilyenkor gyűlöltem, amikor "kipislogtam" a szememből a szemceruzát, és az a kevés smink is eltűnt a szememről. Erre megtaláltam a L.A Girl Szemceruzát. Ha hiszed, ha nem, egész nap fenn van, meg sem kell erősítenem, és tökéletes marad. A színéről nem is beszélve... Imádom azokat a fekete szemceruzákat, amik tényleg erőteljes színt adnak, és olyan tekintetet biztosítanak, amikre a pasik azt mondják, hogy: huu :) Na ez a szemceruza olyan! A sminked tökéletes alapja :)



L.A. Girl Eyeliner






Próbáltad már? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése