2011. május 18., szerda

L.A. Makeup 5 Color Metallic szemhéjpúder paletta

Termék neve: L.A. Makeup 5 Color Metallic Szemhéjpúder Paletta
Termék színe: Circus
Termék ára: 1190 Ft


Szia! :)

L.A. Makeup 5 Color Metallic szemhéjpúder paletta Ep103
Kezdésnek a termékről töltenék fel egy fotót, hogy lásd, melyikről van szó:





Mikor megláttam az üzletben,  rögtön elnyerte a tetszésemet, hiszen akkora, hogy egy kis női táskában is vígan elfér :) Ez pedig valljuk be, nagyon jó szempont ;) A másik, ami nagyon tetszett, hogy nehezebben nyílik ki, mivel így elkerülöm azt a problémát, ami sok másik sminknél előfordult, hogy kinyílik a teteje, kiömlik a benne lévő festék, úgyhogy újabb 1 pont a L.A. Makeup javára :) Mikor kinyitottam, feltűnt, hogy lágy csillogása van, majd mikor kipróbáltam, és felvittem a festéket az ecsetre, a paletta tetejéről eltűnt a csillogás/csillám, de ahogy felvittem a szememre, ugyan úgy csillogott. Nagyon megfogott. Csak ajánlani tudom, hiszen mint intenzitásra, mint állagilag egyszerűen tökéletes. Elkészítettem vele egy sminket. Leírom lépésről lépésre, hogy hova, melyik szín  került :) Remélem elnyeri a tetszésed!

Hát ez lenne a L.A Makeup 5 Color Metalic szemhéjpúder palettával elkészített smink


A szemzugba a sárga színt vittem fel, ez optikailag nagyítja, finomítja a szemem, hiszen közelülő szemem van ( ezt még Fábián Éva mondta nekem, mikor volt szerencsém a kezei közé kerülni :) ), ez után a zöld, a a rózsaszín, a lila, majd a kék színt vittem fel. Ezeket a színeket összedolgoztam egymással, és hogy ragyogóbb legyen a tekintet, a felső része fehér szemhéjpúdert vittem fel, amely szintén az egyik L.A Makeup palettában megtalálható. A szemöldökömet szemöldökceruzával áthúztam, tussal kihúztam a szemem, de csak félig (!), ezt alul ugyan úgy ismételtem, szintén félig (!) és 2 réteg szempillaspirált vittem fel a pilláimra :)
A belső szemzugomból levittem a sárga színt az alsó szempillák tövéhez, hogy egy "keretet" képezhessek.

Ha bármi észrevételed, vagy kérdésed van, írj nyugodtan! Ha elnyerte tetszésed a smink. irány a L.A. Makeup üzlet, mely megtalálható Budapesten a Westend City Centerben, Árkádban, Mammut2-ben, Debrecen Fórumban,  Mosonmagyaróváron, és az Agria Parkban, Egerben.


Hamarosan egy füstöt szem elkészítéséről töltök fel képet! :) További szép estét!

Hendzs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése